Jaki jest lepszy sposób na zilustrowanie klientom, że Ci na nich zależy, niż wysłanie im prezentu z wyrazami uznania? Problem z upominkami z podziękowaniem polega na tym, że nie wiadomo, co wysłać. Nie można wybrać czegoś, co jest zbyt drogie, ani czegoś, co może być postrzegane jako bezwartościowe. Wybierając pomysły na prezenty z podziękowaniem, należy balansować na cienkiej granicy między ceną a praktycznością.
Zasady marketingu
Choć wyraźnym misją prezentu dla klienta jest pokazanie, że Ci zależy, ma on też inny cel: marketing Twojego biznesu. Z pewnością pragniesz, by klienci czuli się zadowoleni i docenieni, niemniej jednak byłoby również bardzo miło, gdyby polecili Twój sklep swoim znajomym. Ażeby wykorzystać prezenty uznaniowe jako taktykę marketingową, powinno się pamiętać o kilku rzeczach. Po pierwsze najlepszym upominkiem są torby bawełniane z nadrukiem, na przykład. logo Twojej firmy. Torby bawełniane to gwarancja zrobienia odpowiedniego doznania na potencjalnych klientach. Wręczanie prezentów to również idealna okazja do wykazania się kreatywnością, zwłaszcza jeśli zdecydujesz się zaprojektować własne torby materiałowe. Twoi klienci będą pod wrażeniem dodatkowego wysiłku, jaki włożyłeś w ich prezent, i będą o nim mówić przez sporo miesięcy. Tradycyjną wielką zaletą prezentów jest dawanie klientom do zrozumienia, że cenisz ich za ich działalność. Upominki te doskonale nadają się do wzmocnienia relacji z ważnymi klientami. Generalnie, najbardziej doceniane są te prezenty, które nie są postrzegane jako promocyjne, ale nie bój się umieścić na nich nazwy lub logo firmy w gustowny sposób.
Torby płócienne reklamowe
W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy stały wzrost zastosowania toreb płóciennych. Ludzie zaczęli przerabiać swoje przyzwyczajenia i powoli zamieniać torby plastikowe na torby płócienne. Torby na zakupy w każdej chwili były wykorzystywane jako źródło promocji dla wielu firm. Torby reklamowe są doskonałym narzędziem marketingowym, które zazwyczaj rozdaje się bezpłatnie w trakcie imprez promocyjnych. W torbach zazwyczaj znajdują się próbki produktów oferowanych przez firmę. Logo firmy znajduje się także z boku torby. Do niedawna torby były zazwyczaj wykonane z plastiku albo papieru i po zużyciu produktów były zazwyczaj wyrzucane. Aktualnie firmy zdają sobie sprawę z możliwości marketingowych, jakie daje produkcja toreb promocyjnych z płótna. Głównie torby płócienne są wielokrotnego użytku, co oznacza, że można ich stosować wielokrotnie. Zamiast wyrzucać torbę po zakończeniu reklamy, konsument może ją ponownie wykorzystać, co z kolei daje Ci darmową reklamę – im więcej osób będzie chodzić z Twoją torbą, tym dużo lepiej. Konsumenci z większym prawdopodobieństwem zareagują pozytywnie na Twoją firmę, jeśli będzie ona postrzegana jako ta, która usiłuje zrobić coś odpowiedniego dla środowiska. Następną pozytywną właściwością toreb płóciennych jest to, że są one bardziej trwałe niż torby plastikowe, co oznacza, że można w nich zmieścić więcej materiałów marketingowych.
Dodatkowe informacje: Eko torby .