Poznaj tajniki pozyskiwania klientów w internecie

Coraz więcej możemy usłyszeć o firmach, które generują leady przez landing page i nawołanie do akcji albo rozmowy telefoniczne dla swoich zleceniodawców. Dobrym przykładem mogą być firmy transportowe lub firmy finansowe, które korzystają z takich usług. Jest to usługa coraz bardziej popularna z tego względu, że cena za usługę uzależniona jest od efektów prowadzonych działań.

Dzięki temu nikt nie kupuje przysłowiowego kota w worku. Można podpisać umowę na przykład. na 50 wygenerowanych leadów w każdym miesiącu. Taka liczba stałych klientów dla nowej firmy to faktycznie znaczna liczba. Dzięki temu można skupić się w pełni na sprzedaży usług lub towarów, a nie poszukiwaniu osób, które będą zainteresowane naszą ofertą. Aktualnie wiele firm marketingowych pozyskuje klientów za sprawą reklam w sieci. Obecnie to jeden z najskuteczniejszych sposobności, jeżeli już chodzi o szybkie pozyskiwanie leadów. Bardzo dobrze w tym temacie kontroluje się Facebook Pixel, a zatem coś, dzięki czemu ewentualni klienci zostawiają własne dane. Na stronie klienta wystarczy wprowadzić kody remarketingowe, aby pozyskiwać klientów z internetu. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to dosłownie dwa tygodnie mogą wystarczyć na to, by prowadzone działania przyniosły oczekiwany efekt. A skutkiem mogą być po prostu umowy z nowymi kontrahentami. Pamiętajmy, że takie działania reklamowo-marketingowe, które są nastawione na generowanie ewentualnych klientów można tak naprawdę prowadzić na wielu frontach. Począwszy od reklam w Social media, przez wykorzystanie sieci partnerskich, a na profesjonalnym call center kończąc. W tym wszystkim warto zdawać sobie sprawę o jakości pozyskiwanych leadów. Nie wszystkie firmy niestety działają w tej branży zupełnie rzetelnie, tak jak powinny. Zdarzają się sytuację, kiedy to klienci na landing page są sztucznie nabijani lub zwyczajnie zdobyte kontakty w formie leadów w ogóle nie są dopasowane do naszej targetowanej grupy. W takiej okoliczności musimy analizować zmianę firmy, która będzie dla profesjonalne usługi określane jako pozyskiwanie leadów dla firm lub leady dla klientów prywatnych.

Więcej informacji: handlowiec.